Jumaat, 24 April 2009

BACA BLOG..!!!

Masa yang ada , selapas office hour aku "merayap baca blog. Mula singgap di blog bro ku Dr Mady...terus ker Dr Asyraf sesat sampai ker blog RauhanHussin...Dr Asyraf dan rauhan nie oghe kelate yang duk merantau belajar....Dr Asyraf dokter perubatan dan Rauhan lecture UMT...seronaok juga baca pengalaman mereka...walaupun tak berjaya belajar sampai "obersi" baca catatan mereka pun rasa dekat dihati.....
Sebenarnya ada cita -cita dulu unttk belajar luar negara. Malangnya ekonomi gawat tahun 1997, memang peluang nak belajar ke luar negeri hampir tertutup terus...tapi saya tetap bersyukur pada yang esa berada di keadaan sekarang...he..he..senang hidup jer....dan di permudahkan segala urusan.....
Berbalik kepada Rauhan, he..he..muka sama macam saudara mara wife aku Ina kat Tumpat...he..he...diberitahu sekali lagi keturunan aku dah bercampur darah kelate...dan my Aliff and Alya, sangat-sangat biasa make budu....siap cicah dengan timun lagi......

he..he..aku sampai sekarang masih tak boleh makan budu secara langsung...cuma kalau dah masuk dalam makanan tak tahu la aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan