Isnin, 8 Jun 2009

KERJA MELAMBAK

Rasanya aku orang yang malas nak tulis blog...bukan takde ide..tapi sangat-sangat sibuk dengan tugas harian(he..he..kadang-kadang buat2 sibuk). Dengan keadaan tempoh pengauditan untuk tahun berakhir 31 December semakin berakhir. Untuk pengetahuan biasanya untuk syarikat Sdn Bhd Company perlu menyerah simpan penyata kewangan minggu pertama July kepada SSM(Suruhanjaya Syarikat Malaysia). Maka kerja-kerja audit perlu diselesaikan sebelum berakhir Jun. Dan salinan penyata kewangan perlu diserahkan kepada setiausaha syarikat untuk tujuan serahan dan simpanan.
Semua benda nak cepat, client bising, senior bising, bos lagi bising...maka itu aku pun tak sempat nak berblog...hanya mampu click tengok dan click exit.

3 ulasan:

  1. nak petua rajin tulis blog ?

    1. jangan pikir apa orang nak kata
    2. selamber rock layan lantunan kata kata otak
    3. tulis apa je perkara yang berlaku hari tu. sikit pon tak apa. nanti bila dah setahun 2 tahun bila kita baca balik, ia jadi berharga buat kita, awwwww. Dzaaaaa

    BalasPadam
  2. jgn layan sgt senior, client dan bos ..kalau mreka bising ..buat bising balik ..tgk sape yg lebih hebat

    anyway ..trima kasih krn promote blog saya kat sini ..pakcik Dentist yg bg tau

    BalasPadam
  3. Ha..akhirnya di ketahui jua...

    bukan apa best baca blog korang...nak tulis ...bahasa kadang-kadang kurang ilmiah...dok merapu sorang2 boleh....

    Lepas nie akan rajin la balik dah lepas waktu peak period....

    Rauhant..aku kenal mu melalui tenet ja...he..he..kelik kelate boleh cari mu....sebab rumah mertua aku kat kok keli ja...

    BalasPadam